Kontakt

+48 22 397 90 90

Logowanie

Aktualności "Między Żaglami"

Aby otrzymywać aktualności z naszej strony bezpośrednio do swojej skrzynki email, zaprenumeruj nasz biuletyn, korzystając z formularza obok.

Nasze biuletyny wysyłamy najczęściej raz w tygodniu i zawsze możesz się z nich wypisać.

10272702 10152276781221452 666193901798775012 o

Ostatni weekend lipca był na naszej przystani prawdziwym świętem Omeg.

W doskonałych warunkach pogodowych, we wspaniałej żeglarskiej atmosferze rozgrywaliśmy w dniach 26-27 lipca Regaty Meczowe o Puchar Mazowsza w Klasie Omega.

Była to też okazja, aby ugościć w naszych progach związane z klasą Omega znakomitości: Tomka Micewicza - prezesa Polskiego Związku Klasy OmegaPolskiego Związku Klasy Omega ,  Jędrka - producenta Omeg wchodzących w skład naszej flotyproducenta Omeg wchodzących w skład naszej floty, oraz czołowych zawodników klasy - w tym Krzysztofa Małeckiego (aktualnego meczowego mistrza Polski) i oczywiście Zuzę Gładysz (utytułowaną zawodniczkę klas olimpijskich, która prowadzi na naszej przystani treningi regatowe).

Czytaj więcej: Regaty Meczowe o Puchar Mazowsza w Klasie Omega zakończone!

7200420-W1280

Słońce, flauta, burza, deszcz, flauta, burza, potem znowu flauta i deszcz... Tego dnia od rana pogoda postanowiła nas nie rozpieszczać.
Co ciekawe według wszelkich prognoz miało być bezchmurnie i słonecznie - z niezbyt silnym, ale wystarczającym do rozegrania regat wiatrem.
Pomimo to zawodnicy nie zawiedli i w dzień zawodów licznie stawili się na odprawie. Okazało się, że było warto.

Czytaj więcej: II Regaty o Błękitnego Królika Przystani Między Żaglami Zakończone!

asc 0892W ostatnią niedzielę zakończyliśmy pierwszy trening regatowy na RS Vision, prowadzony przez długoletnią czołową zawodniczkę, a obecnie trenerkę - Zuzę Gładysz.

Trening zaczęliśmy o godzinie 11:00 od krótkiego wprowadzenia teoretycznego i jak najszybciej wyruszyliśmy na wodę. Każda godzina spędzona na pływaniu między bojkami pod okiem trenera warta jest tyle co kilka, albo nawet kilkanaście godzin suchej teorii - więc staraliśmy się jak najlepiej wykorzystać czas na ćwiczenia praktyczne.

A tych ostatnich nie zabrakło i już przed południem Morze Zegrzyńskie zapełniło się fioletem genakerów naszych łódek.

Uczestnicy treningu mogli wyszlifować sposób wykonywania zwrotów "z kiwką" (a więc taki, jakie wszystkie nasze łódki lubią najbardziej), komunikację pomiędzy sternikiem a załogantem, oraz pracę żaglami i sterem.
Dla części załóg, była to okazja, aby nauczyć się korzystać z genakerów na naszych łódkach i odpowiednio prowadzić łódkę z dodatkowym żaglem.

Czytaj więcej: Pierwszy trening regatowy zakończony!

Regaty Zegrze o Błekitnego Królika Przystani Między Żaglami Niebieski KrolikPierwsze regaty z naszego cyklu "O Błekitnego Królika Przystani Między Żaglami" za nami !

Na starcie stawiło się 8 załóg w klasie RS Vision, 6 załóg w klasie Omega i 4 katamarany.

W znakomitych warunkach wiatrowych udało się rozegrać cztery wyścigi.

Pełne wyniki regat znajdziecie tutaj.

Fotorelację możecie zobaczyć tutaj.

I już teraz zapraszamy Was na lipcową edycję naszych regat ! Nie przegapcie okazji do rewanżu !

Czytaj więcej: I Regaty "O Błękitnego Królika Przystani Między Żaglami" zakończone !